Korroosio-seminaarin 25.1.2021 esitykset

Vesikemiayhdistyksen, SKY:n ja VTT:n järjestämän korroosio-seminaarin 25.1.2021 esitykset löytyvät Koulutus- ja kirjallisuus -linkin alta. Esitykset ovat saatavilla vain jäsenille, salasanan saat Tiina Vuoriolta.

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Korroosio-seminaarin 25.1.2021 esitykset

Lisätietoa EUROCORR 2021 virtuaalitapahtumasta

Tietoa virtuaalisesta Eurocorr 2021 tapahtumasta ja osallistumismaksuista löytyy alla olevasta linkistä:

EUROCORR 2021

Tallennettu kategorioihin webinaarit | Avainsanoina | Kommentit pois päältä artikkelissa Lisätietoa EUROCORR 2021 virtuaalitapahtumasta

Kestävä sähköinen tulevaisuus ASM-webinaari

ASM Finland järjestää webinaarin ”Kestävä sähköinen tulevaisuus”. Webinaari on jaettu kahteen eri päivää ja molemmilla päivillä on oma teemansa. Webinaarin ensimmäisenä päivänä tiistaina 13.4.2021 klo 12.00 – 16.00, joka on nimetty ”Suomestako kestävästi tuotettujen akkujen suurvalta?”, tutustutaan mm. sähköistymisen haasteisiin, akkuteknologiaan ja akkujen kierrätykseen. Toisena webinaaripäivänä tiistaina 20.4.2021 klo 12.00 – 16.30, joka on nimetty ”Kestävää tulevaisuutta rakentamassa” katsotaan kohti tulevaisuutta, käsitellään mm. kiertotaloutta ja kestävää kehitystä.

Webinaariin osallistuminen on maksutonta, mutta paikkoja on rajatusti. Alustana käytetään Teams:iä ja kutsut kokoukseen lähetetään ilmoittautuneille. Liitteenä löydätte webinaarin ohjelman ja ilmoittautumisohjeet. Olemme saaneet mukaan mahtavia puhujia webinaariimme, tervetuloa mukaan!

Webinaariohjelma

Tallennettu kategorioihin webinaarit, Yleinen | Avainsanoina | Kommentit pois päältä artikkelissa Kestävä sähköinen tulevaisuus ASM-webinaari

The Ohio State Universityn korroosioaiheisen luentosarjan CorroZoom neljännen luennon pitää Gerald S. Frankel Fontana Corrosion Center, The Ohio State University, USA. Luento pidetään 9. huhtikuuta 2021 klo 15.00 Suomen aikaa (8.00 am Eastern time).

Lisätietoja webinaarista ja rekisteröitymisohjeet

Tallennettu kategorioihin webinaarit | Avainsanoina | Kommentit pois päältä artikkelissa ZorroZoom webinar: A Framework for Pitting Corrosion Based on Pit Growth Stability

The Ohio State Universityn korroosioaiheisen luentosarjan CorroZoom kolmannen luennon pitää John Scully ja aiheena on ”Corrosion and Passivation of Multi Principal Element Alloys in Aqueous Solutions”. Luento pidetään 12 maaliskuuta 2021 klo 15.00 Suomen aikaa (8.00 am Eastern time).

Lisätietoja webinaarista ja rekisteröitymisohjeet

Rekisteröityneet saavat tietoja seuraavista luennoista. Niistä tiedotetaan myös SKY:n uutisissa.

Tallennettu kategorioihin webinaarit | Kommentit pois päältä artikkelissa ZorroZoom webinar ”Corrosion and Passivation of Multi Principal Element Alloys in Aqueous Solutions”

Teräsrakenneyhdistyksen (TRY) webinaarisarja

TRY:n Pintakäsittelyn asiantuntijaryhmä järjestää maalis-huhtikuussa webinaarisarjan (3 webinaaria), jossa asiantuntijat kertovat teräsrakenteiden korroosiosuojapinnoituksen laadukkaasta suunnittelusta ja toteutuksesta konepajoilla.

Pintakäsittelyn webinaari 1/3: Olosuhteiden vaikutus teräsrakenteiden korroosioon ja nykyaikaiset korroosiosuojapinnoitteet

Ajankohta:
17.3.2021 10:00 – 12:00

Lisätietoja: http://www.terasrakenneyhdistys.fi/fin/uutiset-ja-tapahtumat/tapahtumakalenteri/tapahtuma/pintakasittelyn-webinaari-1-3-olosuhteiden-vaiku/

Pintakäsittelyn webinaari 2/3: Olosuhteiden vaikutus teräsrakenteiden korroosioon ja nykyaikaiset korroosiosuojapinnoitteet

Ajankohta:
31.3.2021 10:00 – 12:00

Lisätietoja: http://www.terasrakenneyhdistys.fi/fin/uutiset-ja-tapahtumat/tapahtumakalenteri/tapahtuma/pintakasittelyn-webinaari-2-3-olosuhteiden-vaiku/

Tallennettu kategorioihin webinaarit | Kommentit pois päältä artikkelissa Teräsrakenneyhdistyksen (TRY) webinaarisarja

SKY:n vuosikokous Eurofins Expert Services Oy:llä 17.3.2021

Suomen korroosioyhdistys SKY – Finlands korrosionsförening  ry:n sääntömääräinen vuosikokous pdetään keskiviikkona 17.3.2021 klo 17:00 Eurofins Expert Services Oy:llä, Kivimiehentie 4A, Otaniemi. Kokoukseen voi osallistua myös Teams:llä. Linkki lähetetään ilmoittautuneille.

Ilmoittautuminen yhdistyksen puheenjohtajalle Olof Forsén (olof.forsen(at)aalto.fi).

Covid-19 epidemian vuoksi ennen kokousta ei pidetä esitelmää.

Jäsenet Tervetuloa mukaan vaikuttamaan SKY:n toimintaan.

SKY:n HALLITUS

Tallennettu kategorioihin Vuosikokous | Kommentit pois päältä artikkelissa SKY:n vuosikokous Eurofins Expert Services Oy:llä 17.3.2021

Eurocorr 2021 peruuntui, mutta toteutuu virtuaalisesti

Lisätietoja tapahtuman peruuntumisesta ja virtuaalisen kongressin järjestämisestä löytyy tiedotteesta:

Eurocorr 2021

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Eurocorr 2021 peruuntui, mutta toteutuu virtuaalisesti

CorroZoom webinar ”Corrosion of Additive Manufactured Materials”

The Ohio State University järjestää korroosioaiheisen luentosarjan CorroZoom, jonka toisen luennon pitää Nick Birbilis ja aiheena on ”Corrosion of Additive Manufactured Materials”. Luento pidetään 24 helmikuuta 2021 klo 15.00 Suomen aikaa (8.00 am Eastern time).

Lisätietoja luennosta ja rekisteröitymisohjeet

Tallennettu kategorioihin Korroosio, webinaarit | Kommentit pois päältä artikkelissa CorroZoom webinar ”Corrosion of Additive Manufactured Materials”

1st Corrosion and Materials Degradation Web Conference

Ensimmäinen web-konferenssi ”Corrosion and Materials Degradation” pidetään 17.-19.5.1921. Lisätietoja tapahtumasta löytyy tästä linkistä CMDWC 2021.

Konferenssin aiheita:

• Mechanism and Predictive/Deterministic Aspects of Corrosion
  • Corrosion in Concrete and Porous Media
  • Materials Degradation in Defence and Civilian Aircrafts
  • Composite and Bonded Structures
  • Corrosion Assessment and Management
  • Atmospheric Corrosion of Materials
  • Microbiologically Influenced Corrosion
  • Corrosion-Barrier Coatings
  • Corrosion and Degradation of Biomaterials
  • Marine Corrosion
  • Corrosion Mitigation