Uusi SKY NYT 2020 on ilmestynyt

SKY Nyt kertoo uutisia korroosioyhdistyksen toiminnasta. Lue SKY Nyt avaamalla se alla olevasta linkistä:

SKY NYT 2020

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi SKY NYT 2020 on ilmestynyt

Muutos vuosikokouspaikkaan

Aikaisemmasta ilmoituksesta poiketen Suomen korroosioyhdistys SKY – Finlands korrosionsförening  ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään 17.3.2020 klo 18.00 Aalto-yliopiston tiloissa Vuorimiehentie 2K Espoossa, koska VTT ei pysty vastaanottamaan vieraita Korona-viruksen karanteenitoimien vuoksi.

Tilaisuuden yhteyteen suunniteltu esitelmä on peruttu.

Jäsenet Tervetuloa mukaan vaikuttamaan SKY:n toimintaan.

Ei kättelyä. Ethän tule, jos olet flunssassa tai yskässä.

SKY:n HALLITUS

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Muutos vuosikokouspaikkaan

Suomen korroosioyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous

Suomen korroosioyhdistys SKY – Finlands korrosionsförening  ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään 17.3.2020 klo 18.00 VTT:n tiloissa Espoossa.

Tarkemmat tiedot vuosiokouksesta.

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Suomen korroosioyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous

21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING

21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING, jota isännöivät Brazilian Corrosion Association (ABRACO), the International Corrosion Council (ICC) ja the Institute of Technological Research of the State of São Paulo (IPT) pidetään 10-14.5.2020 São Paulossa Brasiliassa.

Lisätietotoja tapahtumasta löytyy esitteestä, sekä osoitteesta:

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa 21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING

Korroosiovauriot ja niiden estäminen” seminaari 14.11.2019

ASM Finland järjestää yhteistyössä Suomen Korroosioyhdistyksen kanssa seminaarin 14.11.2019 Tampereella. Tilaisuuden aihe ” Korroosiovauriot ja niiden estäminen”. Seminaarissa käsitellään korroosioilmiöitä, niiden aiheuttamia vaurioita ja vauriomekanismeja sekä tarjotaan näkökulmia erilaisiin ratkaisuihin korroosion estämiseksi tai sen vaikutusten vähentämiseksi. Puhujina alan ehdottomat asiantuntijat Suomessa.

Koulutuspäivä tarjoaa myös mahdollisuuden verkottua alan asiantuntijoiden kanssa.

TILAISUUDEN OHJELMA

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Korroosiovauriot ja niiden estäminen” seminaari 14.11.2019

Uusi EFC e-newsletter on ilmestynyt

Uuden European Federation of Corrosion (EFC) e-newsletter on ilmestynyt. Sen voi lukea osoitteesta:

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi EFC e-newsletter on ilmestynyt

Uusi SKY-Nyt on ilmestynyt

Vuoden 2019 SKY:n uutiskirje SKY-Nyt on ilmestynyt. Pääset lukemaan uutiskirjeen tästä:

SKY NYT 1/2019

Tallennettu kategorioihin Korroosio, Kotisivu | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi SKY-Nyt on ilmestynyt

Koulutustilaisuus ”Korroosio – I love rust” 15.5.2019

Suomen korroosioyhdistys ry (SKY) järjestää koulutustilaisuuden: Korroosio – kestävää kehitystä ja lisää elinikää materiaaleille.

Koulutustilaisuuden kohderyhmät ovat konepajat, rakennusteollisuus, infratoimiala, maalausurakoitsijat, pintakäsittelyn suunnittelijat ja asiakkaat.

Koulutuksen ajankohta on 15.5.2019 klo 9.00 – 16.00

Paikka:  Teknoksen Rajamäen tehdasta, Perämatkuntie 12, 05201 Rajämäki.

Koulutustilaisuuden ohjelman voit ladata tästä.

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Koulutustilaisuus ”Korroosio – I love rust” 15.5.2019