Virtual EUROCORR Congress 2020 alkaa ensi viikolla

Virtuaalinen EUROCORR Congress 2020 alkaa ensi viikolla 7 – 11 syyskuuta 2020. Ilmoittaudu tilaisuuteen:

Virtual EUROCORR 2020

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Virtual EUROCORR Congress 2020 alkaa ensi viikolla

Virtual EUROCORR 2020

The European Corrosion Congress EUROCORR on tänä vuonna virtuaalisena 7 – 11. syyskuuta 2020. Alustava ohjelma ja rekisteröityminen löytyvät alla olevasta linkistä:

Virtual EUROCORR 2020 alustava ohjelma ja rekisteröityminen

Tallennettu kategorioihin konferenssit, Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Virtual EUROCORR 2020

EFC järjestää webinaarin ”Webinar by the Working Party Nuclear Corrosion”

European Federation of Corrosion (EFC) järjestää webinaarin: ”Webinar by the Working Party Nuclear Corrosion” tiistaina 30. kesäkuuta klo 14:00 – 15:50 CEST eli klo 15:00 – 16:50 Suomen aikaa.

Webinaarin ohjelma löytyy tästä linkistä

Tallennettu kategorioihin EFC, Korroosio | Avainsanoina | Kommentit pois päältä artikkelissa EFC järjestää webinaarin ”Webinar by the Working Party Nuclear Corrosion”

Uusi SKY NYT 2020 on ilmestynyt

SKY Nyt kertoo uutisia korroosioyhdistyksen toiminnasta. Lue SKY Nyt avaamalla se alla olevasta linkistä:

SKY NYT 2020

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi SKY NYT 2020 on ilmestynyt

Muutos vuosikokouspaikkaan

Aikaisemmasta ilmoituksesta poiketen Suomen korroosioyhdistys SKY – Finlands korrosionsförening  ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään 17.3.2020 klo 18.00 Aalto-yliopiston tiloissa Vuorimiehentie 2K Espoossa, koska VTT ei pysty vastaanottamaan vieraita Korona-viruksen karanteenitoimien vuoksi.

Tilaisuuden yhteyteen suunniteltu esitelmä on peruttu.

Jäsenet Tervetuloa mukaan vaikuttamaan SKY:n toimintaan.

Ei kättelyä. Ethän tule, jos olet flunssassa tai yskässä.

SKY:n HALLITUS

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Muutos vuosikokouspaikkaan

Suomen korroosioyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous

Suomen korroosioyhdistys SKY – Finlands korrosionsförening  ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään 17.3.2020 klo 18.00 VTT:n tiloissa Espoossa.

Tarkemmat tiedot vuosiokouksesta.

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Suomen korroosioyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous

21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING

21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING, jota isännöivät Brazilian Corrosion Association (ABRACO), the International Corrosion Council (ICC) ja the Institute of Technological Research of the State of São Paulo (IPT) pidetään 10-14.5.2020 São Paulossa Brasiliassa.

Lisätietotoja tapahtumasta löytyy esitteestä, sekä osoitteesta:

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa 21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING

Korroosiovauriot ja niiden estäminen” seminaari 14.11.2019

ASM Finland järjestää yhteistyössä Suomen Korroosioyhdistyksen kanssa seminaarin 14.11.2019 Tampereella. Tilaisuuden aihe ” Korroosiovauriot ja niiden estäminen”. Seminaarissa käsitellään korroosioilmiöitä, niiden aiheuttamia vaurioita ja vauriomekanismeja sekä tarjotaan näkökulmia erilaisiin ratkaisuihin korroosion estämiseksi tai sen vaikutusten vähentämiseksi. Puhujina alan ehdottomat asiantuntijat Suomessa.

Koulutuspäivä tarjoaa myös mahdollisuuden verkottua alan asiantuntijoiden kanssa.

TILAISUUDEN OHJELMA

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Korroosiovauriot ja niiden estäminen” seminaari 14.11.2019