Korroosiovauriot ja niiden estäminen” seminaari 14.11.2019

ASM Finland järjestää yhteistyössä Suomen Korroosioyhdistyksen kanssa seminaarin 14.11.2019 Tampereella. Tilaisuuden aihe ” Korroosiovauriot ja niiden estäminen”. Seminaarissa käsitellään korroosioilmiöitä, niiden aiheuttamia vaurioita ja vauriomekanismeja sekä tarjotaan näkökulmia erilaisiin ratkaisuihin korroosion estämiseksi tai sen vaikutusten vähentämiseksi. Puhujina alan ehdottomat asiantuntijat Suomessa.

Koulutuspäivä tarjoaa myös mahdollisuuden verkottua alan asiantuntijoiden kanssa.

TILAISUUDEN OHJELMA

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Korroosiovauriot ja niiden estäminen” seminaari 14.11.2019

Uusi EFC e-newsletter on ilmestynyt

Uuden European Federation of Corrosion (EFC) e-newsletter on ilmestynyt. Sen voi lukea osoitteesta:

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi EFC e-newsletter on ilmestynyt

Uusi SKY-Nyt on ilmestynyt

Vuoden 2019 SKY:n uutiskirje SKY-Nyt on ilmestynyt. Pääset lukemaan uutiskirjeen tästä:

SKY NYT 1/2019

Tallennettu kategorioihin Korroosio, Kotisivu | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi SKY-Nyt on ilmestynyt

Koulutustilaisuus ”Korroosio – I love rust” 15.5.2019

Suomen korroosioyhdistys ry (SKY) järjestää koulutustilaisuuden: Korroosio – kestävää kehitystä ja lisää elinikää materiaaleille.

Koulutustilaisuuden kohderyhmät ovat konepajat, rakennusteollisuus, infratoimiala, maalausurakoitsijat, pintakäsittelyn suunnittelijat ja asiakkaat.

Koulutuksen ajankohta on 15.5.2019 klo 9.00 – 16.00

Paikka:  Teknoksen Rajamäen tehdasta, Perämatkuntie 12, 05201 Rajämäki.

Koulutustilaisuuden ohjelman voit ladata tästä.

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Koulutustilaisuus ”Korroosio – I love rust” 15.5.2019

Uusi EFC Newsletter

Uusi EFC Newsletter on ilmestynyt. Löydät sen osoitteesta:

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi EFC Newsletter

KORROOSION JA KORROOSIONESTON HISTORIA

Dosentti Jari Aromaa Aalto yliopistosta on kirjoittanut kirjan ”Korroosion ja korroosioneston historia”. Kirjan tiivistelmä on luettevissa ja kirja ladattavissa osoitteessa:

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa KORROOSION JA KORROOSIONESTON HISTORIA

Muutoksia SKY:n Uutisiin

Jatkossa korroosioyhdistyksen uutiset ja tiedoteet sijaitsevat eri paikassa. Blogimuotoinen uutistenjulkaisu mahdollistaa lyhyiden kirjoitelmien julkaisemisen pelkän linkin sijasta. Lukijoiden on myös mahdollista kommentoida uutisia.

Tallennettu kategorioihin Korroosio, Kotisivu | Kommentit pois päältä artikkelissa Muutoksia SKY:n Uutisiin