Kirjoittajan arkistot:admin

Väitös konetekniikan alalta, tekniikan lisensiaatti Mervi Somervuori

Mervi Somervuoren väitöstilaisuus perjantaina 11.6.2021 klo 12:00 – 15:00 aiheena Corrosion fatigue of spot-welded austenitic stainless steels in 3.5% sodium chloride solution. Lisätietoja:https://www.aalto.fi/fi/tapahtumat/vaitos-konetekniikan-alalta-tekniikan-lisensiaatti-mervi-somervuori

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Väitös konetekniikan alalta, tekniikan lisensiaatti Mervi Somervuori

CorroZoom webinar: Molecular Modeling of Corrosion Inhibitors

Sixth CorroZoom Webinar – Molecular Modeling of Corrosion Inhibitors 9 June 2021 at 0800 US Eastern (see timing conversion table)More infromation https://fcc.osu.edu/corrozoom Please register (free for all) at https://osu.zoom.us/webinar/register/WN_xrxWQOfjSbmPgon-LBNRwQAfter registering, you will receive a confirmation email containing information about joining … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa CorroZoom webinar: Molecular Modeling of Corrosion Inhibitors

Korroosio-seminaarin 25.1.2021 esitykset

Vesikemiayhdistyksen, SKY:n ja VTT:n järjestämän korroosio-seminaarin 25.1.2021 esitykset löytyvät Koulutus- ja kirjallisuus -linkin alta. Esitykset ovat saatavilla vain jäsenille, salasanan saat Tiina Vuoriolta.

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Korroosio-seminaarin 25.1.2021 esitykset

Lisätietoa EUROCORR 2021 virtuaalitapahtumasta

Tietoa virtuaalisesta Eurocorr 2021 tapahtumasta ja osallistumismaksuista löytyy alla olevasta linkistä: EUROCORR 2021

Tallennettu kategorioihin webinaarit | Avainsanoina | Kommentit pois päältä artikkelissa Lisätietoa EUROCORR 2021 virtuaalitapahtumasta