Kirjoittajan arkistot:admin

EFC järjestää webinaarin ”Webinar by the Working Party Nuclear Corrosion”

European Federation of Corrosion (EFC) järjestää webinaarin: ”Webinar by the Working Party Nuclear Corrosion” Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin EFC, Korroosio | Avainsanoina | Kommentit pois päältä artikkelissa EFC järjestää webinaarin ”Webinar by the Working Party Nuclear Corrosion”

Uusi SKY NYT 2020 on ilmestynyt

SKY Nyt kertoo uutisia korroosioyhdistyksen toiminnasta. Lue SKY Nyt avaamalla se alla olevasta linkistä: SKY NYT 2020

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi SKY NYT 2020 on ilmestynyt

Muutos vuosikokouspaikkaan

Aikaisemmasta ilmoituksesta poiketen Suomen korroosioyhdistys SKY – Finlands korrosionsförening  ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään 17.3.2020 klo 18.00 Aalto-yliopiston tiloissa Vuorimiehentie 2K Espoossa, koska VTT ei pysty vastaanottamaan vieraita Korona-viruksen karanteenitoimien vuoksi. Tilaisuuden yhteyteen suunniteltu esitelmä on peruttu. Jäsenet Tervetuloa mukaan vaikuttamaan … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Muutos vuosikokouspaikkaan

Suomen korroosioyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous

Suomen korroosioyhdistys SKY – Finlands korrosionsförening  ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään 17.3.2020 klo 18.00 VTT:n tiloissa Espoossa. Tarkemmat tiedot vuosiokouksesta.

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Suomen korroosioyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous

21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING

21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING, jota isännöivät Brazilian Corrosion Association (ABRACO), the International Corrosion Council (ICC) ja the Institute of Technological Research of the State of São Paulo (IPT) pidetään 10-14.5.2020 São Paulossa Brasiliassa. Lisätietotoja … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa 21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING