Kirjoittajan arkistot:admin

ZorroZoom webinar ”Corrosion and Passivation of Multi Principal Element Alloys in Aqueous Solutions”

The Ohio State Universityn korroosioaiheisen luentosarjan CorroZoom kolmannen luennon pitää John Scully ja aiheena on ”Corrosion and Passivation of Multi Principal Element Alloys in Aqueous Solutions”. Luento pidetään 12 maaliskuuta 2021 klo 15.00 Suomen aikaa (8.00 am Eastern time). Lisätietoja … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin webinaarit | Jätä kommentti

Teräsrakenneyhdistyksen (TRY) webinaarisarja

TRY:n Pintakäsittelyn asiantuntijaryhmä järjestää maalis-huhtikuussa webinaarisarjan (3 webinaaria), jossa asiantuntijat kertovat teräsrakenteiden korroosiosuojapinnoituksen laadukkaasta suunnittelusta ja toteutuksesta konepajoilla. Pintakäsittelyn webinaari 1/3: Olosuhteiden vaikutus teräsrakenteiden korroosioon ja nykyaikaiset korroosiosuojapinnoitteet Ajankohta:17.3.2021 10:00 – 12:00 Lisätietoja: http://www.terasrakenneyhdistys.fi/fin/uutiset-ja-tapahtumat/tapahtumakalenteri/tapahtuma/pintakasittelyn-webinaari-1-3-olosuhteiden-vaiku/ Pintakäsittelyn webinaari 2/3: Olosuhteiden vaikutus teräsrakenteiden korroosioon … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin webinaarit | Jätä kommentti

SKY:n vuosikokous Eurofins Expert Services Oy:llä 17.3.2021

Suomen korroosioyhdistys SKY – Finlands korrosionsförening  ry:n sääntömääräinen vuosikokous pdetään keskiviikkona 17.3.2021 klo 17:00 Eurofins Expert Services Oy:llä, Kivimiehentie 4A, Otaniemi. Kokoukseen voi osallistua myös Teams:llä. Linkki lähetetään ilmoittautuneille. Ilmoittautuminen yhdistyksen puheenjohtajalle Olof Forsén (olof.forsen(at)aalto.fi). Covid-19 epidemian vuoksi ennen kokousta … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Vuosikokous | Jätä kommentti

Eurocorr 2021 peruuntui, mutta toteutuu virtuaalisesti

Lisätietoja tapahtuman peruuntumisesta ja virtuaalisen kongressin järjestämisestä löytyy tiedotteesta: Eurocorr 2021

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Jätä kommentti

CorroZoom webinar ”Corrosion of Additive Manufactured Materials”

The Ohio State University järjestää korroosioaiheisen luentosarjan CorroZoom, jonka toisen luennon pitää Nick Birbilis ja aiheena on ”Corrosion of Additive Manufactured Materials”. Luento pidetään 24 helmikuuta 2021 klo 15.00 Suomen aikaa (8.00 am Eastern time). Lisätietoja luennosta ja rekisteröitymisohjeet Rekisteröityneet … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Korroosio, webinaarit | Jätä kommentti

1st Corrosion and Materials Degradation Web Conference

Ensimmäinen web-konferenssi ”Corrosion and Materials Degradation” pidetään 17.-19.5.1921. Lisätietoja tapahtumasta löytyy tästä linkistä CMDWC 2021. Konferenssin aiheita: Mechanism and Predictive/Deterministic Aspects of Corrosion Corrosion in Concrete and Porous Media Materials Degradation in Defence and Civilian Aircrafts Composite and Bonded Structures … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin konferenssit, Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa 1st Corrosion and Materials Degradation Web Conference

Eurocorr 2021:n esitysten abstraktien jättöaikaa on jatkettu

Eurocorr 2021:n esitysten abstraktien jättöaikaa on jatkettu tammikuun 2021 loppuun asti. Lisätietoja: Abstract submission

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Eurocorr 2021:n esitysten abstraktien jättöaikaa on jatkettu

Eurocorr 2021 – Call for Papers

Vuoden 2021 Eurocorr-tapahtuma pidetään Unkarissa Budapestissä 19 – 23. syyskuuta 2021. Tietoja esitysten jättämisestä löytyy: Eurocorr 2021 – Call for Papers sekä konferenssin nettisivuilta: Eurocorr 2021

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Eurocorr 2021 – Call for Papers

Virtual EUROCORR Congress 2020 alkaa ensi viikolla

Virtuaalinen EUROCORR Congress 2020 alkaa ensi viikolla 7 – 11 syyskuuta 2020. Ilmoittaudu tilaisuuteen: Virtual EUROCORR 2020

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Virtual EUROCORR Congress 2020 alkaa ensi viikolla

Virtual EUROCORR 2020

The European Corrosion Congress EUROCORR on tänä vuonna virtuaalisena 7 – 11. syyskuuta 2020. Alustava ohjelma ja rekisteröityminen löytyvät alla olevasta linkistä: Virtual EUROCORR 2020 alustava ohjelma ja rekisteröityminen

Tallennettu kategorioihin konferenssit, Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Virtual EUROCORR 2020