Kirjoittajan arkistot:admin

Korroosio-seminaarin 25.1.2021 esitykset

Vesikemiayhdistyksen, SKY:n ja VTT:n järjestämän korroosio-seminaarin 25.1.2021 esitykset löytyvät Koulutus- ja kirjallisuus -linkin alta. Esitykset ovat saatavilla vain jäsenille, salasanan saat Tiina Vuoriolta.

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Korroosio-seminaarin 25.1.2021 esitykset

Lisätietoa EUROCORR 2021 virtuaalitapahtumasta

Tietoa virtuaalisesta Eurocorr 2021 tapahtumasta ja osallistumismaksuista löytyy alla olevasta linkistä: EUROCORR 2021

Tallennettu kategorioihin webinaarit | Avainsanoina | Kommentit pois päältä artikkelissa Lisätietoa EUROCORR 2021 virtuaalitapahtumasta