Kirjoittajan arkistot:admin

Eurocorr 2021 – Call for Papers

Vuoden 2021 Eurocorr-tapahtuma pidetään Unkarissa Budapestissä 19 – 23. syyskuuta 2021. Tietoja esitysten jättämisestä löytyy: Eurocorr 2021 – Call for Papers sekä konferenssin nettisivuilta: Eurocorr 2021

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Eurocorr 2021 – Call for Papers

Virtual EUROCORR Congress 2020 alkaa ensi viikolla

Virtuaalinen EUROCORR Congress 2020 alkaa ensi viikolla 7 – 11 syyskuuta 2020. Ilmoittaudu tilaisuuteen: Virtual EUROCORR 2020

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Virtual EUROCORR Congress 2020 alkaa ensi viikolla

Virtual EUROCORR 2020

The European Corrosion Congress EUROCORR on tänä vuonna virtuaalisena 7 – 11. syyskuuta 2020. Alustava ohjelma ja rekisteröityminen löytyvät alla olevasta linkistä: Virtual EUROCORR 2020 alustava ohjelma ja rekisteröityminen

Tallennettu kategorioihin konferenssit, Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa Virtual EUROCORR 2020

EFC järjestää webinaarin ”Webinar by the Working Party Nuclear Corrosion”

European Federation of Corrosion (EFC) järjestää webinaarin: ”Webinar by the Working Party Nuclear Corrosion” Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin EFC, Korroosio | Avainsanoina | Kommentit pois päältä artikkelissa EFC järjestää webinaarin ”Webinar by the Working Party Nuclear Corrosion”

Uusi SKY NYT 2020 on ilmestynyt

SKY Nyt kertoo uutisia korroosioyhdistyksen toiminnasta. Lue SKY Nyt avaamalla se alla olevasta linkistä: SKY NYT 2020

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Uusi SKY NYT 2020 on ilmestynyt

Muutos vuosikokouspaikkaan

Aikaisemmasta ilmoituksesta poiketen Suomen korroosioyhdistys SKY – Finlands korrosionsförening  ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään 17.3.2020 klo 18.00 Aalto-yliopiston tiloissa Vuorimiehentie 2K Espoossa, koska VTT ei pysty vastaanottamaan vieraita Korona-viruksen karanteenitoimien vuoksi. Tilaisuuden yhteyteen suunniteltu esitelmä on peruttu. Jäsenet Tervetuloa mukaan vaikuttamaan … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Muutos vuosikokouspaikkaan

Suomen korroosioyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous

Suomen korroosioyhdistys SKY – Finlands korrosionsförening  ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään 17.3.2020 klo 18.00 VTT:n tiloissa Espoossa. Tarkemmat tiedot vuosiokouksesta.

Tallennettu kategorioihin Yleinen | Kommentit pois päältä artikkelissa Suomen korroosioyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous

21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING

21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING, jota isännöivät Brazilian Corrosion Association (ABRACO), the International Corrosion Council (ICC) ja the Institute of Technological Research of the State of São Paulo (IPT) pidetään 10-14.5.2020 São Paulossa Brasiliassa. Lisätietotoja … Lue loppuun

Tallennettu kategorioihin Korroosio | Kommentit pois päältä artikkelissa 21st INTERNATIONAL CORROSION CONGRESS & the 8th INTERNATIONAL CORROSION MEETING