Kaikki kirjoittajan admin artikkelit

Korroosiovauriot ja niiden estäminen” seminaari 14.11.2019

ASM Finland järjestää yhteistyössä Suomen Korroosioyhdistyksen kanssa seminaarin 14.11.2019 Tampereella. Tilaisuuden aihe ” Korroosiovauriot ja niiden estäminen”. Seminaarissa käsitellään korroosioilmiöitä, niiden aiheuttamia vaurioita ja vauriomekanismeja sekä tarjotaan näkökulmia erilaisiin ratkaisuihin korroosion estämiseksi tai sen vaikutusten vähentämiseksi. Puhujina alan ehdottomat asiantuntijat Suomessa.

Koulutuspäivä tarjoaa myös mahdollisuuden verkottua alan asiantuntijoiden kanssa.

TILAISUUDEN OHJELMA

Koulutustilaisuus ”Korroosio – I love rust” 15.5.2019

Suomen korroosioyhdistys ry (SKY) järjestää koulutustilaisuuden: Korroosio – kestävää kehitystä ja lisää elinikää materiaaleille.

Koulutustilaisuuden kohderyhmät ovat konepajat, rakennusteollisuus, infratoimiala, maalausurakoitsijat, pintakäsittelyn suunnittelijat ja asiakkaat.

Koulutuksen ajankohta on 15.5.2019 klo 9.00 – 16.00

Paikka:  Teknoksen Rajamäen tehdasta, Perämatkuntie 12, 05201 Rajämäki.

Koulutustilaisuuden ohjelman voit ladata tästä.

Muutoksia SKY:n Uutisiin

Jatkossa korroosioyhdistyksen uutiset ja tiedoteet sijaitsevat eri paikassa. Blogimuotoinen uutistenjulkaisu mahdollistaa lyhyiden kirjoitelmien julkaisemisen pelkän linkin sijasta. Lukijoiden on myös mahdollista kommentoida uutisia.